Sivut

lauantai 16. heinäkuuta 2011

Emmin Sweet 15

joo mun viime postauksesta onki jo vähä aikaa ;o Mut joo elikkäs eilen Emmillä oli synttärit,, sellaset sweet 15 :D ja sit se ehotti mulle et mentäs leffaa jaja sit syämää johki,,, mä olin eka sillee et jee joo tottakaai ja sit katoinki mun lompakkoo nii siel oli 15 euroo rahaa.... Sit keräilin mun huoneesta kaikki kolikot mitä löysin ja sitku puin takkii päälle nii senki taskussa oli kuus euroo :D Mentiin si meijän kyydil kaheks Plevnalle katttoon se kauhee kankkunen 2. Mun oli järkevä mennä kattoo se ku en ollu nähny sitä ykköstäkää mut jooo :D


leffan jälkee käveltii koskarille käytii parissa kaupassa,, mut sit ai jaksettu syädä mtn,, nii mentii mäkkii pirtelöille:D
joo lähettii sit bussilla takas kohti Pirkkala cityä ::DD Bussissa Aliisa soitti Emmille ja käski tulee Veskalle ku siä olis Emmille joku ylläri,, oltii sillee okeeeeiii :D mut mentii si eka meille hakee mun skopa ja mentii sitten Veskalle. Siä oli si Aliisa ja Assi ja ne anto Emmille hirvikoruja lahjaks :DD istuttiin siin si pari hetkee siin subis ja lähettii käymää kaupas, mut mulla ei ylläriylläri ollu paljoo rahaa nii en oikee saanu ostettuu mtn,,, nii olin siis menossa Emmille yöks,,, Mentii sit viel vuokraa pari leffaa ja hakee servisestä ruokaa. Oltii Emmillä ja katottiin leffaa ekaks katottiin easy A 
Oli outo leffa ;o   Katottiin sit heti putkee toitoi saman katon alla 
jebulis jee,, pidettiin leffoista siin si pieni tauko ja lähettiin sateessa joskus yhentoista aikaa ajaa skopalla ABC:lle ja ostettiin sieltä kuumat kaakaot ja mentiin hörpsiin niitä pihalle ja meijät häädettiinki pois ;( ku Pirkkalan ABC:llä ei saa olla alle 18 vuotiaat enää kymmene jälkee....
Mentiin siin si Takasi Emmille ja alettiin kattoo Black swanii se oli kans iha hirvee leffa.
Siin oli eilinen päivä lyhykäisyydessään jaja kirjottelen taas täss kohta puoliin varmaaninn,, ettäi heihei siihen asti :))
P.S. Ikävä Amaa ja Iidaa ku ne o ny Lotjalla,, mut toivottavasti niil on siel kivaa ja näi <3 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti