Sivut

keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

I try not to miss you, I try to let go, But in the end you're always on my mind


Ainoo ihminen jotai en ois halunnu nähä tänää tai enää koskaa, nii tottakai päättää tulla samaan aikaan kauppaan ku mä.... En tie mikä muhu meni, mut se oli vaan niin outoo nähä tää ihminen ku viimeks oon nähny sen siel kevätjuhlassa, ja asennoiduin sillon niin etten tulis enää näkee sitä,, mut se on kyllä aika vaikeeta tällesessä pikku kylässä, jossa melkein kaikki tuntee toisensa. 
Oon miettiny et pystynköhän koskaan ees unohtaan tätä tyyppiä... luultavasti en, ainakaan kokonaan, mutta kyl mä tiän että tää helpottuu viel jossain vaiheessa. 
Nyt mä vaan haluisin keskittyä tulevaan ja kaikkeen kivaan, niinko esim,, Rodoksen matkaan, kaikkiin kesäsuunnitelmiin ja lukion alkamiseen. 

Joten nyt mun pitäis jo pakata mutta en oo ees alottanu viä :// oon maailman surkein pakkaaja, ku se jää aina viimehetkeen ja sitten puolet tavaroista jää kotiin, ja niitä rempataan hakeen edestakas.
Perjantaina oon menossa mun mummulle yöks, ja mun serkku tulee kanssa sinne, ja sitten lauantai aamusta koko loppu porukka ja päästään lähteen matkaan. Reissuun siis lähtee minä, mun mummu ja vaari, täti ja sen mies ja niiden lapset eli mun serkut, jotka on 2v ja 6v.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti